Компанія здійснює повернення та обмін товару відповідно до вимог законодавства. Терміни повернення можливе повернення протягом 14 днів після одержання (для товарів належної якості). Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю. Згідно з чинним законодавством ви можете повернути товар належної якості або обміняти його, якщо: - товар, не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо; - товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка; - збережені всі ярлики і заводське маркування; - товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.

 

Це прописано у статті 9 Закону про захист прав споживачів.

  • Повернути товар, який вже використовувався, не вийде, крім випадків, коли він фабрично бракований.

Опис товару належної якості:

  • товар без механічних ушкоджень
  • збережені всі ярлики, маркування, не було пошкоджено пломби, які встановлюються ззовні упаковки товару та всі захисні плівки
  • не був вживаний і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям
  • якщо товар був запакований у блістерну одноразову упаковку – він приймається, якщо упаковка не розкривалася
  • повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка

Опис товару неналежної якості:

  • Були в використанні
  • Товар з дефектами
  • Товар з неповним комплектом
  • Товар з подряпинами, сколами, плямами, тріщінами
  • Пошкоджені ярлики, пломби цілісність пакування

Товари не належної якості, які не відповідають вказаним вище пунктам, обміну та поверненню не підлягають

 

  • Повернення і обмін товару здійснюється за допомогою служби доставки "Нова пошта" за рахунок покупця

 

1. Запакуйте товар

  • Перевірте, чи ваш товар належної якості
  • Покладіть товар в оригінальну упаковку. Якщо товар складається з кількох частин, повернути треба весь комплект
  • Переконайтеся, що нічого не загубилося і ви повертаєте товар у тій комплектації, у якій його отримали
  • Не забудьте вказати свої контактні дані, номер ТТН та номер замовлення, за яким ви отримували товар

2. Адреса для повернення товару

  • Обмін та повернення товару здійснюється службою доставки "Нова пошта"
  • Адресу для відправки уточняйте з представниками нашої компанії.

3. Оплата доставки повернення або обміну товару

  • Якщо покупець отримав товар з дефектом, не повною комплектацією, компанія компенсує витрати на зворотню доставку товару
  • Якщо покупцеві не сподобався товар або передумав, вартість зворотньої доставки при поверненні не компенсується

4. Повернення коштів за товар

  • Для повернення коштів вкажіть реквізити карти та ПІБ власника банківської картки та надішліть на будь-який месенджер Viber/Telegram п овказаним телефонам нашої компанії
  • Кошти повертаються на вказану Вами карту протягом 2–5 днів після отримання і огляду нами Вашого повернення

5. Обмін товару

  • Товар для обміну по замовленню буде надіслано протягом 2-5 робочих після отримання нами Вашого повернення
  • Номер експрес-накладної буде надіслано в SMS-повідомленні чи сповіщенні у Viber/Telegram