Компанія здійснює повернення та обмін товару відповідно до вимог законодавства. Терміни повернення можливе повернення протягом 14 днів після одержання (для товарів належної якості). Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю. Згідно з чинним законодавством ви можете повернути товар належної якості або обміняти його, якщо: - товар, не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо; - товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка; - збережені всі ярлики і заводське маркування; - товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.
Це прописано у статті 9 Закону про захист прав споживачів.
- Повернути товар, який вже використовувався, не вийде, крім випадків, коли він фабрично бракований.
Опис товару належної якості:
- товар без механічних ушкоджень
- збережені всі ярлики, маркування, не було пошкоджено пломби, які встановлюються ззовні упаковки товару та всі захисні плівки
- не був вживаний і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям
- якщо товар був запакований у блістерну одноразову упаковку – він приймається, якщо упаковка не розкривалася
- повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка
Опис товару неналежної якості:
- Були в використанні
- Товар з дефектами
- Товар з неповним комплектом
- Товар з подряпинами, сколами, плямами, тріщінами
- Пошкоджені ярлики, пломби цілісність пакування
Товари не належної якості, які не відповідають вказаним вище пунктам, обміну та поверненню не підлягають
- Повернення і обмін товару здійснюється за допомогою служби доставки "Нова пошта" за рахунок покупця
1. Запакуйте товар
- Перевірте, чи ваш товар належної якості
- Покладіть товар в оригінальну упаковку. Якщо товар складається з кількох частин, повернути треба весь комплект
- Переконайтеся, що нічого не загубилося і ви повертаєте товар у тій комплектації, у якій його отримали
- Не забудьте вказати свої контактні дані, номер ТТН та номер замовлення, за яким ви отримували товар
2. Адреса для повернення товару
- Обмін та повернення товару здійснюється службою доставки "Нова пошта"
- Адресу для відправки уточняйте з представниками нашої компанії.
3. Оплата доставки повернення або обміну товару
- Якщо покупець отримав товар з дефектом, не повною комплектацією, компанія компенсує витрати на зворотню доставку товару
- Якщо покупцеві не сподобався товар або передумав, вартість зворотньої доставки при поверненні не компенсується
4. Повернення коштів за товар
- Для повернення коштів вкажіть реквізити карти та ПІБ власника банківської картки та надішліть на будь-який месенджер Viber/Telegram п овказаним телефонам нашої компанії
- Кошти повертаються на вказану Вами карту протягом 2–5 днів після отримання і огляду нами Вашого повернення
5. Обмін товару
- Товар для обміну по замовленню буде надіслано протягом 2-5 робочих після отримання нами Вашого повернення
- Номер експрес-накладної буде надіслано в SMS-повідомленні чи сповіщенні у Viber/Telegram