На усі товари, які Ви купуєте у магазинi «SPACEONE», дiє гарантiя вiд магазину. Гарантiйний термiн залежить вiд умов кожного бренду та зазначений у iнформацii гарантiйного талону.
У накладнiй та гарантiйному талонi вказано дату купiвлі вибраноi продукцii, назву продукту та термiн гарантiї. Гарантія передбачає безкоштовне усунення дефекту, який виник з вини виробника протягом гарантійного терміну або заміну товару.
Важливо! Ви повиннi зберiгати цю документацiю протягом усього термiну гарантii.
Якщо ж покупець повертає товар по гарантії, він може розраховувати на безкоштовне усунення несправності в розумні терміни / компенсацію своїх витрат на усунення несправності / зменшення вартості товару.
Проте, якщо виявлено несправність, яка виникла з вини виробника, істотна, тобто не дозволяє використовувати товар за цільовим призначенням, яка після усунення проявляється знову, та має одну із властивостей:
- не може бути усунена;
- робить товар суттєво іншим, змінює його характеристики;
- на її усунення потрібно тривалий час.
тоді клієнт має право розраховувати на розірвання угоди купівлі-продажу та повернення коштів або заміну на аналогічний товар.
Вам може бути відмовленно у гарантійному обслуговувані у таких випадках:
1. Порушення правил експлуатації, наведених у технічній документації, що супроводжує устаткування;
2. Наявність пошкодженого корпусу, серійного номеру, пломб;
3. Включення в мережу з невідповідною напругою;
4. Розкриття, ремонту приватними особами та організаціями;
5. Заміни частин виробу на інші;
6. У разі неправильно оновлення програмного забезпечення для пристрою;
7. Недбалого поводження, підвищеного зносу в результаті використання в професійних цілях
1. Запакуйте товар
- Покладіть товар в оригінальну упаковку з усіма комплектуючими. Якщо товар складається з кількох частин, повернути треба весь комплект
- Переконайтеся, що нічого не загубилося і ви повертаєте товар у тій комплектації, у якій його отримали
- Якщо сервісний центр або виробник надає документ, де визначено вину споживача у недоліку товару усі послуги логістики та доставки сплачує покупець.
- Якщо недолік з вини виробника усі послуги на логістику та доставку сплачує магазин.
2. Адреса для повернення товару на гарантійне обслуговування.
- Повернення товару здійснюється службою доставки "Нова пошта"
- Адреса та контактні дані для відправлення товару узгоджуйте з представниками компанії
3. Оплата доставки товару на гарантійне обслуговування
- Якщо сервісний центр або виробник надає документ, де визначено вину споживача у недоліку товару усі послуги логістики та доставки сплачує покупець.
- Якщо недолік з вини виробника усі послуги на логістику та доставку сплачує магазин.
Термін перевірки виробу до 14 днів. Термін ремонту при наявності запчастин до 30 робочих днів. Термін ремонту при не наявності запчастин до 60 днів.
Гарантією не забезпечено претензії щодо технічних параметрів виробів, якщо вони відповідають зазначеним підприємством-виробником. (Наявність на LCD-екрані некерованих пікселів не є дефектом) Рішення сервісного центру відносно обґрунтованості дефектів є остаточним. Збереження, відновлення та перезапис інформації не виконується.